Descopera modulul Documente Electronice Personal / prin care se face digitalizarea actelor de munca ale angajatilor
Departamentele de Resurse Umane pierd ore pretioase completand sau cautand documentele de munca ale angajatilor, aranjand actele in arhiva, etc.
Creasoft schimba jocul. Cu dosarul electronic de personal, ai toate informatiile angajatilor la un click distanta.
Poti sa cauti instant, sa sortezi sau filtrezi intuitiv si simplu documentele sau angajatii in platforma Creasoft si in cateva secunde ai acces la orice document ai nevoie.
Contracte de munca (CIM), acte aditionale, fise SSM si PSI, documente personale ale angajatilor, certificarile lor, evaluarile lor de performanta – totul este centralizat, securizat si usor accesibil.
Actele de munca noi se genereaza automat din sabloane si se pot semna electronic de angajat, caz in care dupa semnarea lor se autoarhiveaza automat in dosarul electronic al angajatului. Actele de munca vechi se scaneaza si se ataseaza si ele semi-automat la dosarul electronic al angajatului.
Gata cu dosarele fizice. Gata cu stresul.

Creasoft elimina timpul pierdut cu sarcini HR repetitive
Legal, sigur, eficient
De ce Creasoft? Pentru ca iti ofera avantajul competitiv.
- Super-eficienta: Automatizarea proceselor HR iti economiseste timp si resurse.
- Acces instant: Toate documentele de munca ale angajatilor sunt la indemana, securizate si organizate impecabil.
- Conformitate garantata: Semnaturile electronice sunt 100% legale.
- Sustenabilitate: Fara hartie, fara risipa. Un business mai verde.

Documente de munca generate automat
Genereaza automat documente de munca din sabloanele tale personalizate, completate automat cu datele angajatilor in doar cateva secunde.

Semnatura electronica
Semnatura electronica integrata iti permite sa generezi, transmiti si colectezi documentele de munca semnate electronic de angajatii tai si sa arhivezi electronic automat aceste documente de munca.
Rapid, fara imprimante, fara hartie, fara batai de cap.
Tehnologie inteligenta pentru departamentele HR
Cu ajutorul inteligentei artificiale, Creasoft simplifica procesul de gestionare a datelor angajatilor. Tot ce trebuie sa faci este sa incarci documentele de identitate, iar sistemul nostru extrage automat informatiile relevante prin OCR (Optical Character Recognition). Datele sunt completate instant in baza de date, economisind timp si eliminand erorile manuale.

Creasoft este diminutivul de la Creative Software si exact asta iti propunem: un software creativ si simplu care iti va simplifica munca de gestionare a dosarelor de personal, in format digital. Nu pierde timpul. Digitalizeaza-te acum.
Modulul software optional “Dosar electronic personal” iti aduce Performanta, Inovatie, Simplitate si Eficienta.