Creasoft
Creasoft

Digitalizarea Dosarului de Angajat – solutia moderna pentru HR

Descopera modulul de documente eletronice Creasoft, creat pentru a transforma complet gestionarea documentelor de personal

Fiecare angajat are acum un dosar electronic complet, accesibil instantaneu, care centralizeaza toate documentele personale si de munca semnate electronic.

Documentele olografe pot fi incarcate rapid, iar cele semnate electronic prin platforma Creasoft se salveaza automat, fara efort suplimentar.

Meniu documente
Click pentru a mari poza

Tehnologie inteligenta pentru departamentele HR

Cu ajutorul inteligentei artificiale, Creasoft simplifica procesul de gestionare a datelor angajatilor. Tot ce trebuie sa faci este sa incarci documentele de identitate, iar sistemul nostru extrage automat informatiile relevante prin OCR (Optical Character Recognition). Datele sunt completate instant in baza de date, economisind timp si eliminand erorile manuale.

Adaugare angajat prin scanare CI
Click pentru a mari poza

Acces instant la informatii esentiale

Cauta orice angajat folosind functia de live search si acceseaza dosarul complet al acestuia in cateva secunde. Poti filtra rapid dupa functie, departament sau alte criterii, pentru a vizualiza documentele esentiale precum:

  • Contractele individuale de munca (CIM)
  • Actele aditionale
  • Reguli interne si politici semnate (ROI, GDPR)
  • Documente de siguranta si protectie (SSM, PSI)
  • Evaluari de performanta
Cautare documente
Click pentru a mari poza

Generare documente din cateva click-uri

Creasoft permite generarea automata a documentelor de munca, completandu-le cu datele angajatilor selectati in doar cateva secunde. Totul este la indemana, simplu si intuitiv.

Editare document
Click pentru a mari poza

Transforma gestionarea documentelor intr-un proces fara griji.
Creasoft este partenerul tau pentru eficienta si organizare.