Descopera modulul de documente eletronice Creasoft, creat pentru a transforma complet gestionarea documentelor de personal
Fiecare angajat are acum un dosar electronic complet, accesibil instantaneu, care centralizeaza toate documentele personale si de munca semnate electronic.
Documentele olografe pot fi incarcate rapid, iar cele semnate electronic prin platforma Creasoft se salveaza automat, fara efort suplimentar.
Tehnologie inteligenta pentru departamentele HR
Cu ajutorul inteligentei artificiale, Creasoft simplifica procesul de gestionare a datelor angajatilor. Tot ce trebuie sa faci este sa incarci documentele de identitate, iar sistemul nostru extrage automat informatiile relevante prin OCR (Optical Character Recognition). Datele sunt completate instant in baza de date, economisind timp si eliminand erorile manuale.
Acces instant la informatii esentiale
Cauta orice angajat folosind functia de live search si acceseaza dosarul complet al acestuia in cateva secunde. Poti filtra rapid dupa functie, departament sau alte criterii, pentru a vizualiza documentele esentiale precum:
- Contractele individuale de munca (CIM)
- Actele aditionale
- Reguli interne si politici semnate (ROI, GDPR)
- Documente de siguranta si protectie (SSM, PSI)
- Evaluari de performanta
Generare documente din cateva click-uri
Creasoft permite generarea automata a documentelor de munca, completandu-le cu datele angajatilor selectati in doar cateva secunde. Totul este la indemana, simplu si intuitiv.
Transforma gestionarea documentelor intr-un proces fara griji.
Creasoft este partenerul tau pentru eficienta si organizare.