Creasoft IT SRL este producator si dezvoltator de sisteme electronice si software de control si monitorizare personalizat.

Echipa noastra de cercetare care a dezvoltat solutiile sub brandul CREASOFT are o vechime si experienta de peste 15 ani in domeniu.

Oferim solutii complete pentru fiscalizarea si monitorizarea vendomatelor de produse, pontaj electronic, control access, localizare prin GPS si monitorizare temperatura.

CREASOFT este producator roman de dispozitive electronice si software.

Avem o echipa de crecetare dezvoltare compusa din ingineri electronisti si programatori, care dezvolta tehnologii inovatoare permanent.

Oferim in prezent clientilor nostri o gama variata de produse:

  • PONTAJ ELECTRONIC SI CONTROL ACCES –  dispozitive electronice portabile care trasmit log-urile de pontaj prin GSM (optional se poate si prin wi-fi). Angajatii se autentifica cu cartele RDID sau prin amprente. Conectarea la aplicatie se face printr-o interfata web securizata ce permite generarea automata a raportelor de prezenta si pontaj: foaie colectiva de prezenta, prezenta pe zone, concedii, etc., de configurare cartele access, drepturi utilizatori si multe alte functii.
  • INVENTARIERE DIGITALA de mijloace fixe si obiecte de inventar, bazata pe generarea de etichete autoadezive cu cod QR unic, pe baza caruia se face ulterior inventarierea.
  • EVIDENTA si PLANIFICARE DE REVIZII SI MENTENANTA pentru utilaje si active fixe, bazata pe scanarea codurilor QR lipite pe utilaje.
  • FISCALIZARE SI MONITORIZARE VENDING MACHINES- un sistem complex de telemetrie pentru Vending Machines.
  • POS -uri pentru acceptarea de incasari de pe carduri bancare la Vending Machines.

Beneficiind de o experienta de peste 15 ani in domeniu, echipa noastra de profesionisti a dezvoltat in anul 2017 si a adus pe piata mai multe alte produse inovative: spalatorii auto selfservice cu modalitati de plata diversificate: cash, card bancar sau carduri RFID ( www.autocurat.ro), solutii de acces hotelier in camera pe baza de coduri numerice de acces valabile pe perioada rezervarii, monitorizare de la distanta de mici aparate de cafea si expressoare profesionale de bar, etc

Certificari

Certificat modul WiFi
Expertiza Cititor de Amprenta
Certificat Conformitate Cititor Amprenta
Certificat Yala Electromagnetica
Inregistrare marca CREASOFT la OSIM
Audit extern DUN & BRADSTREET - rezultate financiare 2022
Certificatul CE Control Acces

Clienti

In ultimii 15 ani, peste 5.000 de clienti au ales solutiile noastre de telemetrie.

HORECA & VENDING

  • TCHIBO Coffee Service
  • NOVA PROMPT
  • trickSHOT
  • Tip Top

SERVICII

  • Spital Monza
  • Idea Bank
  • Ferroli Romania
  • Babaco Games

CONSTRUCTII & MATERIALE DE CONSTRUCTII

  • ERBASU Construct
  • DELTA STUDIO
  • HIDRO TOP
  • BND Cons
  • WABAG

PRODUCTIE & RETAIL

  • VIVRE
  • INTERBRANDS
  • THYSSEN KRUPP
  • AUSTROTHERM
  • CROCO

Ultimele Noutati

Ai peste 50 angajati? Din Noiembrie 2020 ai obligatia legala de a organiza programul de lucru in regim de telemunca dar mai ales de a organiza programul de lucru astfel incat angajatii sa fie impartiti în grupe care sa inceapa, respectiv sa termine activitatea la o diferenta de cel putin o ora! Scapa de amenzi! Afla cat de simplu este de utilizat planificatorul de telemunca si programe de lucru.

„Cred că ar trebui modificată legea în aşa fel încât angajaţii să poată fi întrebaţi dacă s-au vaccinat sau nu şi să poată dovedi asta, pentru că până la urmă e o problemă de securitate a muncii. Sigur, şi la vaccinaţi există riscul de a da mai departe virusul, dar e mai mic. Cred că, atât în calitate de angajator, dar şi de angajat, am dreptul să ştiu dacă colegii mei sunt vaccinaţi, să mă simt în siguranţă. Noi nu avem încă în aplicaţia pe care am dezvoltat-o pentru rezervarea locurilor la birou întrebarea legată de vaccinare, dar e o idee bună să îi întrebăm asta, iar răspunsul să fie opţional“, a explicat Adrian Dinu, fondatorul Creasoft, pentru ZF.

Planificarea muncii de la birou si a telemuncii se face acum online! Ai pontaj in timp real, ai acces la planificatorul obligatoriu conform legislatiei in vigoare si le transmiti angajatilor planificatorul individual simplu si rapid. Orice schimbare se propaga automat si se notifica in timp real!

Am efectuat un update important pentru Departamentele de HR: un nou raport tip Foaie Colectiva de Prezenta extrem de configurabil, care sa raspunda 100% cerintelor actuale ale Codului Muncii!

Tu cum ştii de unde lucrează angajaţii tăi? Angajatorii sunt obligaţi, prin lege, să aibă o planificare a angajaţilor care vin la birou. O aplicaţie românească permite angajaţilor să îşi rezerve locul înainte de a veni la birou, la un cost de 1 euro/lună/angajat. Afla mai multe...

Analiză CREASOFT: Topul sectoarelor în care angajații au ”chiulit” de la muncă între Crăciun și Revelion. Mai multe: https://ziarulnews.ro/2022/01/04/analiza-creasoft-topul-sectoarelor-in-care-angajatii-au-chiulit-de-la-munca-intre-craciun-si-revelion/