CONTEXT & LEGISLATIE
Solutia SOFT-AREA, are ca scop inventarierea tuturor bunurilor pe care le folosesc companiile si angajatii acestora pentru a-si desfasura activitatea.
De la utilaje de productie, pana la laptopuri, monitoare, imprimante, scaune de birou, frigidere, espressoare, telefoane si televizoare, toate bunurile unei companii trebuie inventariate, conform legii.
Orice produs folosit de angajatii unei companii cu o valoare mai mare de 2.500 de lei (fara TVA) reprezinta un mijloc fix care se trece treptat prin cheltuieli de amortizare lunara, conform legii contabilitatii (Legea Contabilitatii nr. 82/1991 republicata) si al unui ordin emis de Ministerul Finantelor (OMFP 2861/2009). Sub aceasta valoare, poate fi un obiect de inventar dat spre folosinta unui angajat, care si el poate fi inventariat.
Solutia Soft-Area integreaza in software-ul de inventariere imprimante profesionale Zebra pentru listarea de etichete plastifiate de exterior, pe care se trece codul QR, numarul de inventar, descrierea activului, locatia in care ar trebui sa se afle, etc.
Aceste etichete se lipesc pe activele care se afla in lista de inventariere si ulterior, prin scanare se garanteaza realizarea reala a inventarierii.
Interfata este mobile friendly si inventarierea se face simplu, prin scanare cu orice telefon.