Inventariere pe baza de cod QR
- Import active fixe și obiecte de inventar din orice ERP sau EXCEL
- Listare de etichete autoadezive cu cod QR
- Inventariere prin scanare cod QR cu un smartphone
- Rapoarte cu activele și starea lor
- Baza de date găzduită în Cloud în MS Azure asigură portabilitate, scalabilitate și backup garantat
Context & Legislatie
Soluția SOFT-AREA are ca scop inventarierea tuturor bunurilor pe care le folosesc companiile și angajații acestora pentru a-și desfășura activitatea.
Orice produs folosit de angajații unei companii cu o valoare mai mare de 2.500 de lei (fără TVA) reprezintă un mijloc fix care se trece treptat prin cheltuieli de amortizare lunară, conform Legii contabilității nr. 82/1991 și OMFP 2861/2009.
Soluția Soft-Area integrează imprimante profesionale Zebra pentru listarea de etichete plastifiate de exterior, pe care se trece codul QR, numărul de inventar, descrierea activului, locația în care ar trebui să se afle, etc. Interfața este mobile friendly și inventarierea se face simplu, prin scanare cu orice telefon.
Suntem Unitate Autorizată Protejată (UAP)
Alege să colaborezi cu noi și implementează gratuit soluția Creasoft.
În cazul în care ai mai mult de 50 de salariați, dar nu atingi numărul obligatoriu de salariați cu dizabilități, poți redistribui o parte din taxa pentru persoane cu handicap datorată statului pentru plata serviciilor prestate de UAP.
Rapoarte disponibile
După terminarea inventarierii aveți acces la rapoarte centralizatoare exportabile în Excel sau care pot fi transferate programatic către ERP:
- Active inventariate
- Active neinventariate
- Active în curs de clarificare