Kiosk Info Angajati

Kiosk Info Angajati
3580 Euro
In pret sunt incluse:
  • Carcasa metalica antivandalism, NEGRU 53x49x150 cm
  • Ecran multitouch screen 19”
  • PC Dell Intel, Licenta cu sistem de operare Windows
  • Imprimanta profesionala Konica Minolta bizhub 4000i
  • Aplicatia Creasoft Kiosc self info, preinstalata
  • Cititor de carduri RFID + QR code + bluetooth (trei intr-unul)

 

  • COMODITATE

    Autentificarea si verificarea identitatii angajatului se efectueaza simplu: cu card RFID, amprenta, sau utilizand telefonul mobil (app-ul Creasoft Pass permite autentificarea prin Bluetooth/ cod QR). Optional, se poate efectua autentificarea pe baza de CNP si cod OTP trimis pe SMS

  • SIMPLITATE

    Interfata este intuitiva si usor de utilizat de catre orice angajat, indiferent de nivelul de cunostinte tehnice. Se apasa butonul de pe ecran pentru a primi ceea ce isi doreste: situatia concediilor, programul de lucru, adeverinta, fluturas de salariu, etc.

  • DISPONIBILITATE

    Acces la informatii si documente 24 de ore din 24, 7 zile din 7, fara a mai face solicitari catre departamentul HR.

  • SATISFACTIE

    Acest sistem elimină necesitatea de a se baza pe schimburi verbale sau pe documente tipărite pentru a obține informații, oferind astfel angajaților un acces securizat rapid și precis la actele si informațiile de care au nevoie. La final, angajaii pot lista la imprimanta incorporata in Kiosc documentele lor, inclusiv adeverinte sau fluturasi de salariu

     

Angajatii se pot autentifica la Kiosc cu card/ amprenta/ smartphone, pentru:

  • vizualizare program / ture de lucru
  • verificare zile concediu disponibile
  • efectuarea de cereri de concediu
  • obtinerea de adeverinte
  • obtinerea fluturasului de salariu
  • semnare electronica de documente de munca
  • accesare dosar propriu de personal