Comoditate
Autentificarea și verificarea identității angajatului se efectuează simplu: cu card RFID, amprentă, sau utilizând telefonul mobil (aplicația Creasoft Pass permite autentificarea prin Bluetooth/cod QR). Opțional, se poate efectua autentificarea pe baza de CNP și cod OTP trimis pe SMS.
Simplitate
Interfața este intuitivă și ușor de utilizat de către orice angajat, indiferent de nivelul de cunoștințe tehnice. Se apasă butonul de pe ecran pentru a primi informațiile dorite: situația concediilor, programul de lucru, adeverință, fluturaș de salariu, etc.
Satisfactie
Acest sistem elimină necesitatea de a se baza pe schimburi verbale sau pe documente tipărite pentru a obține informații, oferind astfel angajaților un acces securizat, rapid și precis la actele și informațiile de care au nevoie. La final, angajații pot lista la imprimanta incorporată în Kiosk documentele lor, inclusiv adeverințe sau fluturași de salariu.
Disponibilitate
Acces la informații și documente 24 de ore din 24, 7 zile din 7, fără a mai face solicitări către departamentul HR.
CERERI DE ZILE DE CONCEDIU
Angajatul are acces la statutul zilelor sale de concediu rămase și poate solicita un nou concediu online.