COMODITATE
Autentificarea si verificarea identitatii angajatului se efectueaza simplu: cu card RFID, amprenta, sau utilizand telefonul mobil (app-ul Creasoft Pass permite autentificarea prin Bluetooth/ cod QR). Optional, se poate efectua autentificarea pe baza de CNP si cod OTP trimis pe SMS
SIMPLITATE
Interfata este intuitiva si usor de utilizat de catre orice angajat, indiferent de nivelul de cunostinte tehnice. Se apasa butonul de pe ecran pentru a primi ceea ce isi doreste: situatia concediilor, programul de lucru, adeverinta, fluturas de salariu, etc.
DISPONIBILITATE
Acces la informatii si documente 24 de ore din 24, 7 zile din 7, fara a mai face solicitari catre departamentul HR.
SATISFACTIE
Acest sistem elimină necesitatea de a se baza pe schimburi verbale sau pe documente tipărite pentru a obține informații, oferind astfel angajaților un acces securizat rapid și precis la actele si informațiile de care au nevoie. La final, angajaii pot lista la imprimanta incorporata in Kiosc documentele lor, inclusiv adeverinte sau fluturasi de salariu
Angajatii se pot autentifica la Kiosc cu card/ amprenta/ smartphone, pentru:
- vizualizare program / ture de lucru
- verificare zile concediu disponibile
- efectuarea de cereri de concediu
- obtinerea de adeverinte
- obtinerea fluturasului de salariu
- semnare electronica de documente de munca
- accesare dosar propriu de personal