Info Kiosk angajati
Info Kiosk

Info Kiosk angajați

3580 Euro
În preț sunt incluse:
  • Carcasă metalică antivandalism, negru 53 x 49 x 150 cm
  • Ecran multitouch screen 19”
  • PC Dell Intel, Licență cu sistem de operare Windows
  • Imprimantă profesională Konica Minolta bizhub 4000i
  • Aplicația Creasoft Kiosc Self Info, preinstalată
  • Cititor de carduri RFID + QR code + Bluetooth (trei într-unul)

Angajații se pot autentifica la kiosk folosind un card/amprentă/smartphone, pentru următoarele:

  • vizualizarea programului de lucru / turelor de lucru
  • verificarea zilelor de concediu disponibile
  • completarea formularelor de cerere de concediu
  • trimiterea diverselor solicitări legate de muncă / obținerea certificatelor
  • obținerea unui fluturaș de salariu
  • semnătura electronică a documentelor de muncă
  • accesarea propriului dosar personal de muncă

Comoditate

Autentificarea și verificarea identității angajatului se efectuează simplu: cu card RFID, amprentă, sau utilizând telefonul mobil (aplicația Creasoft Pass permite autentificarea prin Bluetooth/cod QR). Opțional, se poate efectua autentificarea pe baza de CNP și cod OTP trimis pe SMS.

Simplitate

Interfața este intuitivă și ușor de utilizat de către orice angajat, indiferent de nivelul de cunoștințe tehnice. Se apasă butonul de pe ecran pentru a primi informațiile dorite: situația concediilor, programul de lucru, adeverință, fluturaș de salariu, etc.

Satisfactie

Acest sistem elimină necesitatea de a se baza pe schimburi verbale sau pe documente tipărite pentru a obține informații, oferind astfel angajaților un acces securizat, rapid și precis la actele și informațiile de care au nevoie. La final, angajații pot lista la imprimanta incorporată în Kiosk documentele lor, inclusiv adeverințe sau fluturași de salariu.

Disponibilitate

Acces la informații și documente 24 de ore din 24, 7 zile din 7, fără a mai face solicitări către departamentul HR.

CERERI DE ZILE DE CONCEDIU

Angajatul are acces la statutul zilelor sale de concediu rămase și poate solicita un nou concediu online.

PLANIFICATOR DE PROGRAM / TURE DE LUCRU

Angajatul poate vedea, în orice moment, programul său de lucru; acesta poate fi listat sau trimis prin email.

CERERI DE ADEVERINTE ȘI FLUTURAȘI DE SALARIU

O adeverinta de munca poate fi obtinuta pe loc in cateva secunde.

Angajatul poate vedea / lista fluturașul de salariu.

SEMNĂTURĂ ELECTRONICĂ PENTRU DOCUMENTE DIVERSE

În meniul SEMNARE DOCUMENTE, angajații pot semna documente de muncă, prin confirmare cu un cod primit prin SMS.