Pontaj electronic
Renunta la semnarea manuala zilnica in condica de prezenta! Scapa de aceasta grija prin semnarea electronica cu ajutorul solutiei noastre profesionale de pontaj electronic, care se integreaza printr-un API cu orice ERP sau software de HR si salarizare.
Sistemul de pontaj electronic angajati "CREASOFT" este compus din soft de raportare si configurare si optional dintr-unul sau mai multe dispozitive electronice de pontaj produse de noi, care pot avea si functie separata de control acces.
Pontajul clasic se face pe baza de autentificare la cititoarele produse de noi, cu:
- card RFID,
- amprente (pot fi stocate sub forma de semnatura electronica maxim 3 amprente/angajat),
- autentificare cu un smartphone prin care se transmite ID-ului angajatului, prin bluetooth sau cod QR.
Pontajul poate fi efectuat optional de catre salariati care efectueaza munca de teren si prin pontaj mobil manual de pe smartphone, cu optiunea de restrictionare a acestui tip de pontaj functie de identificarea coordonatele geografice ale locatiei in care se efectueaza pontajul de pe telefon. Software-ul de pontaj genereaza automat fisele de pontaj in functie de schimburile de lucru, definite in aplicatie / in contractele de munca.
Solutia integrata de pontaj & HR dezvoltata de Creasoft ofera urmatoarele functii:
Pontaj electronic: se calculeaza automat orele lucrate in limita programului normat, orele suplimentare absentele si intarzierile.
Administrare personal: Permite importul si exportul de date ale salariatilor, inclusiv certificari, declaratii, acte de munca semnate olograf sau electronic.
Generarea de adeverinte si fluturasi de salarii: angajatii pot avea acces la acestea prin Kioscul self info angajati sau prin conectare la aplicatia Creasoft.
Evaluarea angajatilor: (anuala sau se pot stabili mai multe sesiuni de evaluare)
Concedii: inlcude un modul de concedii self service angajati, accesibil fie prin Kiosc-ul self service unde angajatii se autentifica cu cardul RFID, amprenta sau telefonul mobil (prin bluetooth/QR code) fie angajatii se autentifica prin interfata web mobile friendly; se calculează automat toate tipurile de concedii.
Planificare ture de lucru: permite transmiterea programului de lucru prin email sau prin interfata Kioscului self info, catre angajati
Semnarea electronica de documente de munca: NOU !


Descriere produs
Aplicatia software de la Creasoft, pentru pontaj electronic, iti ofera date precise asupra timpului de lucru. Indiferent daca programul in companie este fix, inegal sau angajatii lucreaza in schimburi, indiferent ca angajatii se ponteaza cu carduri RFID sau online de pe telefon/PC, poti planifica si urmari usor timpul de lucru al organizatiei. Raportul "Foaie colectiva de Prezenta" (cerut de ITM), prezinta informatii privind ora de sosire si plecare a angajatilor, timpul petrecut in cadrul companiei si cel mai important, timpul petrecut in zonele de lucru – se exclude automat timpul petrecut in afara zonelor de lucru. Este unul din rapoartele pe care trebuie sa le prezentati organelor de control, conform prevederilor din Codul Muncii - ultimele reglementari valabile din 1 August 2017.
Un kit de pontaj contine minim urmatoarele componente, incluse in pret:
1) dispozitivul electronic de pontaj
2) cutia de protectie
3) sursa pentru alimentare la 220 V
4) 2 cititoare RFID - optional, se pot inlocui cu cititoare tip 3 in 1 care pot sa citesca atat carduri RFID cat si coduri QR precum si ID-uri trimise prin bluetooth de pe smartphone de angajati prin app-ul Creasoft Pass, disponibil pe Google Store /Apple Store.
5) modul GSM pentru comunicatia de date
6) optional, senzori de amprente
7) optional, cititoare de coduri QR si de ID-uri angajati transmise prin bluetooth prin app-ul Creasoft Pass.
In cazul in care nu doriti functia de control acces al angajatilor, kitul portabil de pontaj include in interior toate componentele de mai sus si necesita doar alimentarea la priza, fara sa fie nevoie de montaj.
Altfel, va putem asigura montajul profesionist si protejarea intrarii si iesirii din incinta cu un magnet de forta sau o yala electromagnetica, pentru un tarif mediu de montaj de 350 Euro/usa / turnichet/ bariera pe care se vreti sa se controleze accesul si acesta sa se faca doar prin autentificare cu un card RFID / amprenta / cod de acces.
Specificatii tehnice
Partea hardware clasica a solutiei de pontaj CREASOFT consta intr-un echipament electronic produs de CREASOFT in Romania, care poate fi utilizat si pentru controlul accesului in ambele sensuri prin intermediul a 2 cititoare RFID de proximitate, tastaturi digitale pentru introducerea de coduri de acces si/sau senzori de amprenta.
Dispozitivele de pontaj si optional si control acces contin sursa de alimentare si un acumulator de back-up pentru a putea folosi pontajul cateva ore chiar daca a picat curentul electric in locatie. Nu mai trebuie sa achizitionati NIMIC ca sa fie functional.
Doar se conecteaza dispzitivul de pontaj la o priza de curent electric si acesta devine functional imediat, astfel incat in mai putin de 1 minut de la conectarea kitului de pontaj / control acces la curent electric, angajatii se pot ponta .
Toate configurarile sistemelor de control acces si/sau pontaj se realizeaza de la distanta printr-o interfata web securizata, pe baza de nume utilizator si parola. Evident si rapoartele pot fi obtinute tot prin aceeasi interfata web, functie de drepturile pe care le-a configurat administratorul companiei.
