A scazut tendinta de angajare de oameni noi.
Adrian Dinu, fondator Creasoft: Au scăzut mult creşterile de angajări. Dacă la începutul anului o companie cu 100 de angajaţi mai adăuga 2-3 oameni în fiecare lună, acum mai adaugă un angajat la câteva luni.
Podcast Ghidul Primăriilor. Episodul 6 - Despre inventarierea digitală și despre pontajul electronic cu Adrian Dinu, CEO Creasoft IT
Discutăm în cadrul Podcastului Ghidul Primăriilor - Vocea Administraților Publice - despre inventarierea digitală și despre pontajul electronic cu Adrian Dinu, CEO Creasoft IT
Afla mai multe
Încă un pas spre digitalizarea instituțiilor publice: semnătura electronică aplicată direct de pe telefon
Contractele de muncă, fișele de post, regulamentele de ordine interioară, declarațiile GDPR, fișa de protecție a muncii sau declarațiile necesare în cazul contractelor part-time sunt acte care generează, de obicei, munți de hârtii în instituțiile publice din România.
Afla mai multe
Interviu cu Adrian Dinu, CEO, CREASOFT
Cuvântul "inventar" apare de 65 de ori în raportul de 139 de pagini al Curții de Conturi. Există o nevoie acută de digitalizare a evidenței bunurilor din instituțiile publice
Afla mai multe
Analiză CREASOFT: Topul sectoarelor în care angajații au ”chiulit” de la muncă între Crăciun și Revelion
Consultanța, agricultura, industria producătoare de bunuri, administrația locală și comerțul sunt sectoarele în care mai bine de jumătate dintre angajații români și-au luat concediu între Crăciun și Revelion.
Afla mai multe