UNIC! Pontajul Electronic de la Distanta

Cum Tinem Evidenta Orelor de Tele-munca cu Noua Aplicatie Creasoft

In mod transparent si cu respectarea intimitatii angajatului, dreptul si obligatia legala a angajatorului, de a monitoriza munca de acasa, sunt acum deplin respectate. Unica pe piata aplicatiilor de Pontaj Electronic, Aplicatia Creasoft are si un pret special de testare.

Analyser

CONTEXT & PROVOCARI

Evidenta obligatorie a orelor de munca

Este obligatia legala a angajatorului, sa prezinte la controlul ITM numarul de ore prestate, zilnic, de catre fiecare salariat. Amenda ajunge pana la 3000 lei

Munca devine tele-munca, iar salariatul .... tele-salariat

Lucrul de acasa este reglementat de legislatia specifica privind telemunca. Pontajul electronic de la distanta nu este doar obligatia angajatorului, ci si dreptul sau. Este sansa sa de a verifica ca angajatul respecta contractul de munca si regulamentele interne, chiar si de acasa.

Protejarea datelor personale si provocarea GDPR

Chiar si in noile conditii de munca, respectarea Regulamentului GDPR ramane obligatia angajatorului. Riscul de incalcare a dreptului tele-salariatului la intimitate si confidentialitate este foarte mare.

Monitorizarea angajatilor remote are, in prezent, limite

Mai stresant decât evidenta timpului, efectiv, al muncii de acasă, este pastrarea securitatii infrastructurii. Monitorizarea de acum – când s-a conectat PC-ul la serverul VPN al companiei, când s-au trimis e-mailuri ori când au fost folosite aplicaţiile de business. - fie nu controleaza intregul trafic, fie nu il anonimizeaza perfect, fie nu ofera deplina securitate. .

Pentru aceste motive, dar nu numai,

Inlocuieste mijloacele de control limitate (apelul telefonic ‘random’, sedinte online sau chiar programe spion) cu Aplicatia Creasoft de Pontaj Electronic Online! De la distanta sau de la birou!

Beneficiile Aplicatiei de Pontaj Electronic CREASOFT

Software instalat, in mod transparent, pe PC / laptop

Utilizatorul vede aplicatia, o deschide cand si daca doreste sau o inchide voluntar. Functionarea se bazeaza, exclusiv, pe permisiunea explicita a angajatului

Evidenta precisa si reala a timpului efectiv de lucru

Aceasta este exact perioada in care Aplicatia Creasoft este deschisa si activa

Intimitatea angajatului si confidentialitatea sunt respectate (conform GDPR)

Atunci cand salariatul doreste sa utilizeze PC-ul in scopuri personale, poate dezactiva aplicatia. Aceasta nu stocheaza si nu transfera informatiile personale ale utilizatorului, aflate pe dispozitiv. Reactivarea aplicatiei se face tot voluntar.

Verificare de control dubla, cu capturi aleatoare de ecran

Aplicatia poate fi configurata sa efectueze capturi de ecran, o data pe ora. Astfel, rapoartele de activitate, de la sfarsitul lunii, sunt mai complete, iar acuratetea timpului de lucru masurat este imbunatatita.

Atentionare utilizator la perioade lungi de inactivitate

Scopul Aplicatiei nu este de a-l prinde in offside pe angajat. Rezultatul muncii este insa, cel care contează pentru angajator. Un salariat neperformant, nu va aduce mai multe rezultate acum, indiferent cate ore va ponta. Exista totusi un mod de a obtine un minim necesar de ore prin suprimarea anumitor pauze

Separarea clara intre Munca / Activitate lucrativa vs Uz Personal

Timpul in care aplicatia nu este activa este timp personal. Se pot face liste cu site-urile care, odata accesate, incadreaza activitatea respectiva la Personal;

Management IT facil

Aplicatia pentru pontaj este versatila si se instaleaza, de la distanta, pe dispozitivul monitorizat (laptop, desktop). Nu complicam viata Managerului IT.

Rapoarte relevante, indicatori (KPI) de actualitate

Pontaj, ore suplimentare de munca, condica si foaia colectiva de prezenta sunt documente obligatorii care se extrag usor din aplicatie sau care se trimit, prin API, catre alte aplicatii HR (payroll).

Iti sprijinim decizia printr-un

Pret Special de Testare

TESTEAZA ACUM

RAPOARTE DE MONITORIZARE A ANGAJATILOR DE ACASA

Un diferentiator important al aplicatiei sunt Rapoartele de monitorizare a angajatilor care lucreaza de acasa. Accesul managementului (CEO, CFO, HR) la Indicatori KPI moderni si de calitate se face online, intr-o interfata web prietenoasa si intuitiva.

Aplicatia genereaza rapoarte de pontaj, condica de prezentacalculul orelor suplimentare, dar si distribuirea activitatii pe parcursul unei zile, in functie si de noile dinamici. Nu uitam ca multe persoane lucreaza de acasa avand acum si copiii in preajma.

Toate datele colectate ajung intr-o baza de date din care se extrag rapoarte sau se transmit automat, prin API, in alte aplicatii HR (de payroll, de exemplu).

Rapoarte Automate - Condica de prezenta

Condica de prezenta

Rapoarte Automate - Foaie colectiva de prezenta

Foaie colectiva de prezenta

Testeaza Aplicatia

Pret Special de Testare

TESTEAZA ACUM

Doriti si functia de control acces ?