Sistemele clasice de control acces presupun cate un calculator server in ecare locatie si integrarea datelor pentru a le putea accesa centralizat se face cu dicultate. Acum, aveti imaginea de ansamblu a timpului de lucru si de pauza a tuturor salariatilor dumneavoastra intr-o singura interfata, simpla si rapida.
Datele/Log-urile sunt transmise catre un server gazduit de Microsoft Azure, intr-o baza de date certificata GDPR – pentru protectia datelor dumneavoastra, avand in vedere ca, incepand cu 25 mai 2018 toate companiile din UE sunt obligate sa respecte directiva General Data Protection Regulation (GDPR).
Prin aplicatia software de pontaj ”Creative Acces” aveti la dispozitie un set complex de rapoarte care pot transmise inclusiv automat pe email persoanelor autorizate:
-
• Raportul “Istoric Activitate” aseaza toate evenimentele primare inregistrate de sistem, in ordinea transmiterii acestora. Informatiile primare NU se pot sterge, dar se pot ltra/sorta/prelucra in functie de data/angajat si exporta in format excel, pentru o eventuala analiza suplimentara a datelor.
-
• Raportul "Foaie colectiva de Prezenta" (cerut de ITM), prezinta informatii privind ora de sosire si plecare a angajatilor, timpul petrecut in cadrul companiei si cel mai important, timpul petrecut in zonele de lucru – se exclude automat timpul petrecut in afara zonelor de lucru. Este unul din rapoartele pe care trebuie sa le prezentati organelor de control, conform prevederilor din Codul Muncii - ultimele reglementari valabile din 1 August 2017.
-
• Raportul "Condica de Prezenta" este un document absolut necesar pentru a verica prezenta la lucru a angajatilor si este cerut de catre ITM. Motivatia principala a introducerii obligativitatii intocmirii Condicii de Prezenta este vericarea de catre organele de control a numarului de ore lucrate de salariati, in vederea obligarii operatorului economic de a inregistra orice posibile ore suplimentare.