PONTAJ ELECTRONIC & CONDICA DE PREZENTA

Foaie Colectiva de Prezenta

Sistemul de pontaj electronic angajati CREASOFT este compus din software de raportare si configurare si unul sau mai multe dispozitive electronic de pontaj care pot avea si functie separata de control acces - pe baza de autentificare cu carduri RFID,  amprente sau coduri de acces.

Dispozitivele portabile de pontaj si identificare persoane se instaleaza in maxim 2 ore direct pe usile pe care doriti sa le controlati de la distanta. Un modul electronic controleaza 2 cititoare RFID si/sau doi senzori de amprenta, sau tastaturi digitale dispuse pe ambele parti ale usii.

Din momentul conectarii la o reteta Wi-Fi sau GSM, dispozitivul de pontaj incepe imediat sa comunice  cu serverul, permitand configurarea cartelelor RFID de acces si/sau a amprentelor utilizatorilor printr-o interfata web securizata. Se pot memora local peste 6400 de carduri  RFID si amprente.

Aveti acces la multiple rapoarte: Condica de Prezenta, Foaia Colectiva de Prezenta, Intarzieri, Ore suplimentare, Zile de concediu, etc. Pentru salariatii mobili (vanzari / interventii, etc) se poate face pontajul si prin intermediul unui telefon smartphone, care transmite si locatia utilizatorului.



Nou! Utilizatorii pot monitoriza de pe un singur PC/smartphone/tableta timpul efectiv de munca al salariatilor care lucreaza in mai multe imobile diferite, inclusiv din imobile aate in tari diferite, deoarece toate dispozitivele de control acces transmit informatii catre un singur server. Daca aveti mai multe sucursale/puncte de lucru, veti avea posibilitatea sa administrati drepturile de acces si sa accesati rapoartele de prezenta centralizat.

Sistemele clasice de control acces presupun cate un calculator server in ecare locatie si integrarea datelor pentru a le putea accesa centralizat se face cu dicultate. Acum, aveti imaginea de ansamblu a timpului de lucru si de pauza a tuturor salariatilor dumneavoastra intr-o singura interfata, simpla si rapida.

  • Aveti la dispozitie un set complex de rapoarte care pot transmise automat pe email persoanelor autorizate.
  • Raportul “Istoric Activitate” aseaza toate evenimentele primare inregistrate de sistem, in ordinea transmiterii acestora. Informatiile primare NU se pot sterge, dar se pot ltra/sorta/prelucra in functie de data/angajat si exporta in format excel, pentru o eventuala analiza suplimentara a datelor.
    img1
  • Raportul "Foaie colectiva de Prezenta" (cerut de ITM), prezinta informatii privind ora de sosire si plecare a angajatilor, timpul petrecut in cadrul companiei si cel mai important, timpul petrecut in zonele de lucru – se exclude automat timpul petrecut in afara zonelor de lucru. Este unul din rapoartele pe care trebuie sa le prezentati organelor de control, conform prevederilor din Codul Muncii - ultimele reglementari valabile din 1 August 2017.
    img2
  • Raportul "Condica de Prezenta" este un document absolut necesar pentru a verica prezenta la lucru a angajatilor si este cerut de catre ITM. Motivatia principala a introducerii obligativitatii intocmirii Condicii de Prezenta este vericarea de catre organele de control a numarului de ore lucrate de salariati, in vederea obligarii operatorului economic de a inregistra orice posibile ore suplimentare.
    img3