Utilizarea unui dispozitiv portabil de pontaj reprezinta solutia de pontaj electronica recomandata pentru pontaj in imobile de birouri, depozite si fabrici unde nu este necesara si functia de acces controlat a intrarilor si iesirilor!

- Acces restrictionat, configurabil
- Comunicatie WiFi sau GSM criptata
- Capacitate de stocare interna 6500 carduri
- Pe baza de semnatura digitala
- Algoritm de transformare omologat
- NU stocheaza date biometrice
Pontaj si acces cu smartphone-ul (optional)
- Pontajul si cardul de acces acum pe telefon
- Autentificare prin bluetooth sau cod QR
- App disponibil in Apple si Google Store
- Functii antifrauda si criptare ID-uri angajati
Dispozitivul de pontaj CREASOFT, dezvoltat si produs in Romania de noi, consta intr-un echipament electronic care poate fi utilizat pentru pontajul angajatilor la locul de munca si poate fi prevazut cu:
- cititoare RFID de proximitate;
- senzori de citire amprenta si transformare a amprentelor in semnaturi digitale criptate (optional, se achizitioneaza separat);
- cititoare bluetooth /coduri QR, pentru angajatii care se autentifica cu telefonul (optional, se achizitioneaza separat);
- tastaturi digitale pentru introducerea de coduri de acces (optionale, se achizitioneaza separat).
Optional, se poate realiza si functia de control acces securizat in incinta!
Kitul de mai sus contine sursa de alimentare si un acumulator de back-up pentru a putea folosi pontajul cateva ore chiar daca a picat curentul electric in locatie. Nu mai trebuie sa achizitionati NIMIC pentru ca sistemul de pontaj sa fie functional.
Doar se conecteaza dispozitivul de pontaj la o priza de curent electric si acesta devine functional imediat, astfel incat in mai putin de 1 minut de la conectarea la curent electric, angajatii se pot ponta si veti avea o evidenta reala a programului lor de munca.
ID-urile angajatilor sunt stocate local in dispozitivul de pontaj, astfel incat o eventuala pana de curent sau lipsa de semnal GSM sau wi-fi nu perturba nici pontajul electronic si nici control-accesul, daca optati sa instalati solutia de pontaj cu functionalitatea de control acces securizat.
Toate configurarile sistemelor de control acces si/sau pontaj se realizeaza de la distanta printr-o interfata web securizata, pe baza de nume utilizator si parola. Evident si rapoartele pot fi obtinute tot prin aceeasi interfata web, functie de drepturile pe care le-a configurat administratorul companiei.
Daca sistemul de pontaj cu cartela de acces va ridica semne de intrebare cu privire la eventuale probleme legate de furtul, uitatul acasa sau imprumutul cardurilor de RFID de pontaj, puteti alege varianta de kit cu cititor de amprenta!
- Este atat de simplu sa semnezi electronic pe baza de .... amprenta!
- Atentie insa: fara sa culegi date biometrice!
- La prima atingere a unui deget de cititorul de amprente, aceasta este transformat imediat intr-o semnatura electronica criptata, fara a stoca date biometrice!
Unica pe piata din Romania, solutia CREASOFT integreaza, in armonie cu legislatia in vigoare, semnatura electronica a amprentei si solutia profesionala de pontaj electronic.
“Un sistem de inregistrare al timpului de lucru ofera lucratorilor un mijloc deosebit de eficient de a accede la date obiective si fiabile privind durata efectiva a muncii efectuate, ceea ce faciliteaza atât dovedirea de catre respectivii lucratori a unei incalcari a drepturilor lor, cât si controlul de catre autoritatile si instantele nationale competente a respectarii efective a acestor drepturi, Curtea de Justitie a Uniunii Europene stabilind prin jurisprudenta sa recenta ca statele membre trebuie sa oblige angajatorii sa foloseasca un sistem care sa permita masurarea cu exactitate a timpului de lucru al angajatilor”
(cauza C-55/18 Federacion de Servicios de Comisiones Obreras (CCOO)/Deutsche Bank SAE din 14 mai 2019).