Solutia de pontaj si control acces Creasoft

Imagine laptop pe birou
248Euro/Kit Pontaj si 1,5Euro/Angajat/Luna

Solutia de Pontaj Electronic CREASOFT

 
Renunta la semnarea manuala zilnica in condica de prezenta!

Scapa de aceasta grija prin semnarea electronica cu ajutorul solutiei profesionale de pontaj electronic CREASOFT, in deplina conformitate cu prevederi legislative din Codul muncii ( Legea 53/2003) si Legea 190/2018 privind masuri de punere in aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date!

Sistemul profesional de pontaj electronic CREASOFT este compus dintr-unul sau mai multe dispozitive electronice de pontaj produse de noi si evident, de un software de pontaj.

Dispozitivul Creasoft se poate monta pe usa pentru a securiza si accesul sau poate fi utilizat doar pentru pontare, caz in care se livreaza un kit de pontaj complet, compus dintr-o carcasa subtire care acomodeaza partea electronica si citioarele de card. Acest kit se conecteaza la orice priza de curent de 220 V si devine imediat operational.

Autentificarea angajatilor poate fi efectuata prin mai multe metode:

  • prin autentificare cu app-ul Creasoft Pass ce se instaleaza pe smartphone si astfel trimite ID-ul angajatului prin bluetooth iar pentru cei cenu doresc sa tina deschis canalul de bluetooth pe telefon, app-ul genereaza un cod QR scanabil la acelasi cititor Creasoft 3in1: Card RFID, QR si Bluetooth;

  • prin amprenta/ card RFID / cod de acces la dispozitivele de pontaj instalate in locatiile beneficiarului;

  • prin pontaj de pe PC;

  • prin pontaj manual online de pe smartphone: angajatul poate semnala inceputul sau sfarsitul lucrului apasand un buton pe ecranul telefonului. Se poate restrictiona ca angajatul sa nu poata apasa butonul "Inceput lucru" sau "Sfarsit lucru", daca nu se afla la o anumita locatie de lucru (imobil, depozit, etc).

Software-ul de pontaj genereaza automat si in timp real fisele de pontaj in functie de schimburile de lucru, definite in aplicatie / in contractele de munca.

Datele de pontaj brute (in/out) sau filtrate pot fi transmise in mod programatic catre alte aplicatii HR / de salarizare / payroll, in timp real.

Metodele de pontaj sunt complementare si indiferent cum se ponteaza angajați sau cate usi/puncte de lucru aveti, toate datele ajung centralizat intr-o baza de date in cloud la Microsoft Azure. Accesul la baza de date se face prin interfata web securizata, de unde aveti access in timp real la rapoarte specifice: prezenta in timp real a angajatilor, condica de prezenta, foaie colectiva de prezenta, foaie de pontaj individuala si nu numai. In rapoarte sunt detaliatii timpii totali, timpii de munca/ore lucrate, pauza, absente nemotivate, zile de concediu planificate sau efectuate, ore suplimentare aprobate/daca se aproba, intarzieri la program, etc. Puteti configura mai multe tipuri de alerte si rapoarte care sa le primiti in timp real pe email.

Informatiile pot fi transmise in mod programatic si GRATUIT prin API catre propriul dvs ERP/program de salarizare.

 

 

folosire cu pin

Clasic (cu card) sau cu app-ul Creasoft Pass, de pe telefon

  • Posibilitate de configurare acces /control acces prin interfata web securizata
  • Capacitate de stocare locala a 6500 carduri RFID/ angajati diferiti
  • Montaj rapid, fără cabluri
  • Date transmise în timp real prin GPRS (SIM-ul este inclus in pontator)
folosire cu smartphone

Prin smartphone, de pe teren

  • Înregistrare început/sfarşit lucru
  • Pontaj cu validare locaţie (GPS)
  • Raport de activitate pe locaţii
  • Import documente şi transmitere în timp real
folosire cu amprenta

Cu amprenta

  • Se pot utiliza 3 degete/angajat
  • Algoritm de transformare amprentă în cod criptat
  • Nu stochează poza amprentei
  • Senzor expertizat juridicar pentru conformitate GDPR
folosire cu pc

PC & LAPTOP

  • Pontaj şi monitorizare telemuncă/ muncă la domiciliu
  • Se activeaza numai de către angajat
  • Calcul timp efectiv de lucru şi timp de pauză

Implementare completă în maxim 48 ore!

Dispozitivele portabile de pontaj si identificare persoane se instaleaza in maxim 2 ore direct pe usile pe care doriti sa le controlati de la distanta. Un modul electronic controleaza 2 cititoare RFID/ QR code / bluetooth dar se pot adauga si senzori de amprenta, dispusi pe ambele parti ale usii.

Din momentul conectarii la curent electric, dispozitivul de pontaj incepe imediat sa comunice cu serverul prin modulul GSM plantat pe placa Creasoft, permitand configurarea accesului angajatilor printr-o interfata web securizata. Se pot memora local peste 6400 de ID-uri de angajati.

Aveti acces la multiple rapoarte: Condica de Prezenta, Foaia Colectiva de Prezenta, Intarzieri, Ore suplimentare, Zile de concediu, etc. Pentru salariatii mobili (vanzari / interventii, etc) se poate face pontajul si prin intermediul unui telefon smartphone, care transmite si locatia utilizatorului.