Solutia Pontaj Electronic
Renunta la semnarea manuala zilnica in condica de prezenta!
Scapa de aceasta grija prin semnarea electronica cu ajutorul solutiei profesionale de pontaj electronic CREASOFT, in deplina conformitate cu prevederi legislative din Codul muncii ( Legea 53/2003) si Legea 190/2018 privind masuri de punere in aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date!
Sistemul complet CREASOFT de pontaj electronic angajati este compus dintr-unul sau mai multe dispozitive electronice de pontaj (in functie de cate usi sau puncte de lucru aveti) si software dedicat de raportare si configurare. Sistemul de pontaj CREASOFT poate fi personalizat in functie modalitatea de pontaj potrivita nevoilor fiecarei companii:
- prin autentificare cu card RFID/ amprenta/ cod de acces la dispozitivele de pontaj produse de CREASOFT IT in Romania si instalate in locatiile fiecarei companii;
- prin pontaj de pe PC;
- prin pontaj mobil de pe smartphone cu optiunea de identificare a coordonatele geografice ale locatiei in care se efectueaza pontajul de pe telefon. Software-ul de pontaj genereaza automat fisele de pontaj in functie de schimburile de lucru, definite in aplicatie / in contractele de munca
Metodele de pontaj sunt complementare si indiferent cum se ponteaza angajați sau cate usi/puncte de lucru aveti, toate datele ajung centralizat intr-o baza de date in cloud la Microsoft Azure si sunt accesate printr-o interfara software de unde aveti access in timp real la rapoarte specifice: prezenta in timp real a angajatilor, condica de prezenta, foaie colectiva de prezenta, foaie de pontaj individuala si nu numai. In rapoarte sunt detaliatii timpii totali, timpii de munca/ore lucrate, pauza, AN, zile de CO, ore suplimentare aprobate/daca se aproba, intarzeri la program, etc. setatri alerte si rapoarte pe email.
Informatiile pot fi transmise in mod programatic si GRATUIT, prin API catre propriul dvs ERP/program de salarizare.
Un kit de pontaj contine minim urmatoarele componente, incluse in pret:
1) dispozitivul electronic de pontaj
2) cutia de protectie
3) sursa pentru alimentare la 220 V
4) 2 cititoare RFID
5) modul GSM pentru comunicatia de date
In cazul in care nu doriti functia de control acces al angajatilor, kitul portabil de pontaj include in interior toate componentele de mai sus si necesita doar alimentarea la priza, fara sa fie nevoie de montaj.
Altfel, va putem asigura montajul profesionist si protejarea intrarii si iesirii din incinta cu un magnet de forta sau o yala electromagnetica, pentru un tarif mediu de montaj de 350 Euro/usa / turnichet/ bariera pe care se vreti sa se controleze accesul si acesta sa se faca doar prin autentificare cu un card RFID / amprenta / cod de acces.
Dispozitivele portabile de pontaj si identificare persoane se instaleaza in maxim 2 ore direct pe usile pe care doriti sa le controlati de la distanta. Un modul electronic controleaza 2 cititoare RFID si/sau doi senzori de amprenta, sau tastaturi digitale dispuse pe ambele parti ale usii.
Din momentul conectarii la o reteta Wi-Fi sau GSM, dispozitivul de pontaj incepe imediat sa comunice cu serverul, permitand configurarea cartelelor RFID de acces si/sau a amprentelor utilizatorilor printr-o interfata web securizata. Se pot memora local peste 6400 de carduri RFID si amprente.
Aveti acces la multiple rapoarte: Condica de Prezenta, Foaia Colectiva de Prezenta, Intarzieri, Ore suplimentare, Zile de concediu, etc. Pentru salariatii mobili (vanzari / interventii, etc) se poate face pontajul si prin intermediul unui telefon smartphone, care transmite si locatia utilizatorului.