Creasoft
Creasoft

Creasoft este cel mai important producator din Romania de sisteme de pontaj electronic

248 Euro / Kit Pontaj
2 Euro / Angajat / Lună

Soluția completă pentru înregistrarea prezenței, dedicată optimizării proceselor de pontaj și gestionare a resurselor umane

Uita de Pontajul manual si de hartii!

CREASOFT proiecteaza, inoveaza si produce dispozitive electronice de pontaj in Romania. Kiturile noastre de pontaj pot avea si functii de control acces

Terminalele de pontaj produse de Creasoft sunt de tip Plug and Play si fiindca au un SIM-chip GSM incorporat, imediat dupa alimentarea la o sursa de curent electric devin functionale si pot fi utilizate imediat, fara sa necesite configurare / setare suplimentara.

Practic, implementarea unui sistem de pontaj Creasoft dureaza 1 minut, adica timpul necesar sa alimentezi dispozitivul Creasoft la curent electric. Transmisia de date se face implicit prin GSM sau la cerere, poate fi efectuata si prin wifi prin conectarea dispozitivului de pontaj in reteaua wireless a clientului exact ca pe un acces point.

Optional, dispozitivele de pontaj pot fi instalate si configurate sa aiba si functia de control acces, pentru usi, turnicheti, bariere, etc

Evidenta timpului de lucru al angajatilor este inregistrata automat, impartial, rapid si precis. Solutia noastra de pontaj electronic elimina pauzele si va arata realitatea, adica timpul real petrecut de angajati la serviciu.

Alege metoda de pontaj care ti se potriveste. Fie ca preferi cardurile RFID, amprentele digitale, sau smartphone-ul, Creasoft HR iti ofera o gama variata de optiuni pentru a inregistra prezenta personalului.

Softul Creasoft genereaza automat si in timp real fisele de pontaj, tinand cont de programul de lucru al angajatilor si sau schimburile/ turele de lucru. Datele de pontaj se ajusteaza automat sau manual conform criteriilor interne ( de exemplu, se pot ajusta micile intarzieri sau plecari mai devreme ale angajatilor sau, puteti exclude automat eventuale ore suplimentare daca nu sunt aprobate de un manager).

Toate datele de pontaj sunt centralizate in cloud pe Microsoft Azure si sunt accesibile printr-o interfata web securizata de unde le puteti exporta manual in format excel.

IMPORTANT: datele de pontaj, brute sau ajustate pot fi transmise programatic catre alte aplicatii HR/salarizare

Puteti alege sa achizitionati de la noi doar solutia de pontaj pe care sa o integram programatic cu solutia dvs curenta de resurse umane. In acest caz, va rugam ca atunci cand ne contactati sa mentionati ca aveti nevoie doar de modulul de pontaj electronic, cu sau fara functii de control acces.

Dispozitiv de Pontaj Creasoft

Pontaj Dispozitiv Pontaj Creasoft

Dispozitivele noastre de pontaj sunt robuste si fiabile, proiectate pentru a functiona in orice conditii. Acestea includ cititoare RFID de proximitate si senzori de amprenta cu criptare, asigurand o inregistrare precisa a prezentei. Kitul de pontaj vine cu sursa de alimentare si acumulator de back-up pentru functionare continua. ID-urile angajatilor sunt stocate local, garantand operarea neintrerupta, iar configurarile se realizeaza de la distanta printr-o interfata web securizata.

Aplicatia Creasoft Pass pentru smartphone

Poza pontaj mobil cu BLE si Cod QR

Cititoarele Creasoft pot citi atat cardurile RFID, cat si ID-urile transmise prin Bluetooth de aplicatia Creasoft Pass. Atunci cand ID-ul criptat al angajatului este citit de cititoarele Bluetooth amplasate langa usile de acces, se verifica validitatea acestuia, permitandu-i sa treaca. Pentru utilizatorii care prefera sa nu mentina conexiunea Bluetooth activa, aplicatia Creasoft Pass poate genera un cod QR criptat si dinamic, care poate fi scanat de cititoarele Creasoft ca alternativa la autentificarea prin Bluetooth. Pentru a efectua pontajul sau a accesa usa folosind Bluetooth sau codul QR generat dinamic pe telefon, este necesara deschiderea aplicatiei mobile Creasoft Pass inainte de efectuarea acestor actiuni.

Aplicatia Creasoft Pass se poate descarca din Google Play sau Apple Store.

Pontaj mobil

Aplicatia Creasoft de Pontaj Mobil

Aplicatia Creasoft este un instrument avansat pentru managementul timpului de lucru, destinat angajatilor care lucreaza in deplasare. Aceasta permite monitorizarea eficienta a programului de lucru prin intermediul unor functii specifice, care asigura inregistrarea precisa a orelor lucrate si a locatiilor vizitate.

Beneficiile utilizarii aplicatiei PC Creasoft:

  • Eficienta si productivitate: Monitorizarea precisa a timpului de lucru ajuta la optimizarea activitatilor si cresterea productivitatii.
  • Flexibilitate: Posibilitatea de a lucra de la domiciliu sau din deplasare, fara a compromite acuratetea inregistrarilor.
  • Transparenta si corectitudine: Inregistrarile automate elimina erorile umane si asigura transparenta in raportarea orelor lucrate.
  • Raportare detaliata: Rapoartele generate de aplicatie ofera o imagine clara asupra timpului petrecut la diferiti clienti si asupra activitatilor zilnice.

Aplicatia de pontaj mobil Creasoft este un instrument esential pentru companiile care doresc sa implementeze un sistem modern si eficient de management al timpului de lucru, adaptat nevoilor angajatilor moderni.

Pontaj PC

Pontaj PC

Unica pe piata aplicatiilor de pontaj electronic, aplicatia CREASOFT este o solutie software 100% romaneasca, in deplina concordanta cu legislatia romaneasca in vigoare, permanent actualizata si de ajutor pentru departamentul de Resurse Umane.

Poti respecta prevederile legale in vigoare in mod transparent si cu respectarea intimitatii angajatului cu doar 2 euro / Luna / Angajat!

Evidenta obligatorie a orelor de munca

Este obligatia legala a angajatorului sa prezinte la controlul ITM numarul de ore prestate, zilnic, de catre fiecare salariat. Amenda ajunge pana la 3000 lei.

Munca devine tele-munca, iar salariatul... tele-salariat

Lucrul de acasa este reglementat de legislatia specifica privind telemunca. Pontajul electronic de la distanta nu este doar obligatia angajatorului, ci si dreptul sau. Este sansa sa de a verifica ca angajatul respecta contractul de munca si regulamentele interne, chiar si de acasa.

Protejarea datelor personale si provocarea GDPR

Chiar si in noile conditii de munca, respectarea Regulamentului GDPR ramane obligatia angajatorului. Riscul de incalcare a dreptului tele-salariatului la intimitate si confidentialitate este foarte mare.

Monitorizarea angajatilor remote are, in prezent, limite

Mai stresant decat evidenta timpului efectiv al muncii de acasa este pastrarea securitatii infrastructurii. Monitorizarea de acum – cand s-a conectat PC-ul la serverul VPN al companiei, cand s-au trimis e-mailuri ori cand au fost folosite aplicatiile de business – fie nu controleaza intregul trafic, fie nu il anonimizeaza perfect, fie nu ofera deplina securitate.